Přihlášení

EC-TEL'2012 obsah

Obsah, z konference a hlavně z přečteného sborníku:

Hlavní témata:
personalized learning
už nejenom učení, ale sledování schopností žáka a automatické zadávání úkolů podle toho.
Různí studenti mají různý "learning style".

motivace studentů
...kterým nestačí, že místo práce s lopatou mohou studovat.

learning objects
learnining object může být stránka, program, test - jakýkoliv didaktický materiál, převážně na Webu
a situace dnes připomíná stav WWW před altavistou-hotbotem-googlem.
Takže je potřeba vyhledávat, hodnotit, překládat, tagovat

integrace
různé LMS (leraning management systems), do nich různé pluginy pro testování různých dovedností
a jak usnadnit propojování.

zpětná vazba
dohled až šmírování žáků i možnost studentů klást (elektronicky) dotazy na přednáškách.
S tím souvisí zajímavá statistika, k čemu studenti při přednáškách používají notebooky a chytré telefony.

výukové hry
několik příspěvků/templatů, jak je psát správně a na co nezapomenout.

Postřehy (novinky pro mě)
Velká část příspěvků hodnotí/měří účinnost pomocí dotazníku (jde to lépe? dopad výuky? testy?).
Lickertova stupnice (kdo složil "Ho-ří"?)